> Izzanh -

Sol, vind & vatten

Bumble hoppade jag ju som sagt med. Hoppade som max 80 cm. Hon var duktig i hoppning och i uppvärmningen, dock lite seg... :/

Kappi red jag ut med vid typ sju. Jag red inte så långt. Typ några kilometer bara. I galoppen var hon som vanligt lite galen och tokig :) Busponny <3 Ska också säga att månen är BÄST som alltid är så snäll och lyser där det är mörkt :) (L)


Gris-ägarna
Postat av: Bea

Hej!

Jag ville bara säga att den låten är så bra: sol, vind och vatten..

kan inte du lägga upp ett inlägg där du skriver vilka bloggar du läser och så?



jag vet ju inte om du redan har gjort dt efter som jag är ny här.

2011-02-19 @ 09:29:37

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0