> Izzanh -

Poison

Bumble red jag MB med idag. Hon var fin i visa stunder <3 Vi tränade samma sak som jag tränade med Kappi igår. Idag firar Bumble och jag nio månader :) Ett grattis kanske?

Kappi red jag ut med. Snacka om att hon var taggad alltså! Lika pigg och livfull som vanligt. Galopperna var nästan lite läskiga eftersom att hon skenade ett antal gånger och det tog ett bra tag innan jag fick stopp på henne :3 I slutet när vi skulle galoppera upp för en backe så drog hon ner huvudet(hon gör så för att jag inte ska kunna ta och stoppa henne) och bara stack. Och så styrde jag ut henne i en snödriva. Jag antog såklart att hon skulle stanna, men nej, hon hoppade över och så snubblade hon och jag for av ;3 Läskigt. Nu mår jag väl sådär. En stukad arm och ett rött öra, men det är bara att tugga i sig och gå vidare.

Mamma filmade när jag red Bumble idag, jag kanske lägger ut film på det imon ;)


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0