> Izzanh -

Kommentaren

Det var väl på tiden att ni får några svar nu x'D Här är i alla fall några av kommentarerna:

Sanna om Skola:
ofta du kan uppdatera från dig mobil?? du har väl ingen ifone eller ngn dator? på lektionerna då ^^

Svar: Vi har skoldator ;) När man börjar på den skolan jag går på får man en egen dator att låna under sina år där. Det är väldigt fiffigt.

matilda om Apelsiner gillar inte paprikor:
varför har du en sån luva på henne för? :)
Svar: För det första är det väldigt bra att använda när det blåser eller är kallt. Mina hästar tycker också att det kan vara väldigt skönt att slippa blåsten i öronen. Och sedan är det såklart snyggt också ;D

Jennifer om :
Så söt! :D Vilken ras? =)
Svar: Kappi är en New forest ;)

matida om Älskar min dator<3:
naw vad sööt bild!! fattar fortfarande inte vaförf du vill lämna tbx henne?!
Svar: Bumble har jag beskrivit lite innan varför jag vill lämna tillbaka, men jag kan göra en kort sammanfattning.

Jag ska alltså få en egen häst och hon är inte en sådan häst som jag vill ha. Hon är inte så stabil, väldigt tittig och tjurig vid hantering. Vissa dagar kan hon vara världens underbaraste <3 Jag kommer verkligen att sakna henne, men samtidigt är det bäst för oss båda ;)

matilda om Bildbomd!:
visa hur hennes svans blev hängades :D

Svar: Det kommer nog någon bild på det... någongång xD

Hoppas att ni blev nöjda med era svar! :)


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0