> Izzanh -

Kommentar

Anonym om Nio månader:
fattar fortfarande inte varför du ska lämna tillbaka henne, vissa är super glada att de bara får en sköthäst lr ngt sånt liknande, men inte du inte -.- tycker själv att en häst är ens bästa vän och man kan inte bara övege de lr sälja de bara för att de är för unga lr inte så utbildade som man vill ha, men asså hallå?? utbilda den själv dårå, tänk på hur mke jobb du har lagt ner på henne i hoppningen och det har lönat sig, lr hur?! Och sen kommer unga hästar växa i sin kropp ngn gång, och jag tycker faktist att du borde tänka om lite, och du fattar inte hur mke du kommer att ångra din om att lämna tillbaka henne efteråt och den tycker jag att hon är i perfekt storlek till dig oh så....
övege aldrig din bästa vän

Svar: Alltså du kanske först och främst ska läsa vad jag har sagt tidigare!? Jag kommer verkligen inte ångra mig efter att jag har lämnat tillbaka henne. Då ska jag äntligen få börja träna med egen häst för tränare och så ska jag få en alldeles egen häst som jag får bestämma över helt själv! Hon är inte min häst och kommer aldrig att bli det eftersom att hon inte är till salu. Även om hon var till salu skulle jag nog inte ha köpt henne eftersom att hon INTE är min drömhäst. Man vill ju följa sina drömmar, right? ;) Och i hantering är hon väldigt jobbig, tjurig mot alla och ska HELA tiden vara på Kappi. Hon har en speciell personlighet den där hästen som inte passar in på mig. Visst, jag älskar henne men hon är inte min bästa vän.


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0