> Izzanh -

Kommentar

Anonym om Written in the stars:
åå jag har sett de tyglarna innan men har glömt att fråga, vart har du köpt de? tycker att de e sjukt coola att man kan med hjälp htav färgerna hålla reda på vart man ska ha sina händer. Hur tycker du att de funkar?

Svar: Jag verkligen älskar dem :) De är jättebra att använda för att det är liksom pluppar över hela tyglarna så att man inte glinder och kan ha vilka vantar som helst! De är verkligen att rekommendera! Jo, jag äger liksom inte dem. Samtidigt som vi tog hem Kappi fick vi dem också ;) De är sjukt bra<3

Sanna om What's the point:
Hej igen! Sanna här.
VEt inte om du läste min förra kommentar om utrustningen men om du gjorde det så vore det roligt om du kunde göra det :D
Svar: Jag har läst det andra, men jag hinner inte nu. Mycket i skolan och stallet ;) Kanske blir något isåfall på sportlovet ^^



Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0