> Izzanh -

Shakieridning

Mysgi ridtur med uteritt blandat med hoppning. Red halva kronorundan, gick sedan till paddocken där jag bara hoppade några skutt på max 90 cm. Shakkan var duktig, hade sitt normalatempo, möjligen något piggare. Var till att börja med lite seg vid hoppningen, men det funkade fint efter att jag sagt till henne ordentligt. Vi måste träna vidare på att behålla raka vägen från vägen till hindret, över hindret och efter hindret - alltså att hålla vägen rak hela vägen. I min egen insats tränar jag vidare på trampa ner hälen mer över hindret.

Gris-ägarna
Postat av: Sara

Fint :)

2011-12-28 @ 00:15:16
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0