> Izzanh -

Så kan det gå...

Ibland blir inte ridpassen som man vill och hoppas. Ibland blir allting bara fel. Precis så blev det i dag.

I dag stod dressyrarbete på schemat. Shakkan var väldigt trevlig i både skötseln och framskrittningen. Därefter blev vi ganska snabbt ovänner. Hon blev sur på mig då jag blivit sur på henne. Egentligen är hon fantastisk underbar som alltid försöker att göra som jag ber henne <3 Dock är det inte alltid hon förstår vad jag menar. Därför blev det en och en annan höjd röst åt min lilla stakare, och några bockningar från Shakkans sida. Suck, det är så det kan gå. Vi tar nya tag och kommer tillbaka på topp på onsdag! Imorgon har hon, som vanligt på tisdagar, vilodag.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0