> Izzanh -

Ridning på TRS

I dag var det sista gången. Sista gånger är lika med gymkhana! Jätteroligt! Det var jag och Emmy mot Paulina, Hanna och någon med blond hår, haha. Emmy och jag vann! :) *glaaad!* Tävlingsmänniska som man är, hehe ;)
Är ni intresserad av övningar vi gjorde får ni kommentera. Annars har jag övningarna på papper.
Finch var mycket fin och trevlig att rida. Skulle gärna vilja testa dressyr på henne vid något tillfälle. :) Förutom att hon var lite seg... Då la man till spöet och genast fick jag fart på henne! (I alla fall just då...) Busan tog även ett bocksprång ;)
DSC_0511
Shandy:
Ah, honom har man ridit några gånger förut ;) Han fjantade vid en konövning och tänkte absolut inte gå i närheten! Då blir man väldigt glad -.- Sedan stegrade han med mig också... Men det är en annan historia!
Shandy
Bilder ifrån: http://www.theleborgsryttarsallskap.se/

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0