> Izzanh -

En gång min, alltid min.

Chill dag idag! Den bästa på länge faktiskt... (Om man bortser från det sjukt tråkiga vädret :[) Imorse fick jag senare skjuts och det är lika med en halvtimmes extra sovning! :) *Glaaaad*! I skolan på morgonen var det såklart Lucia och då slapp man arbetspasset. En halvtimmes rast och sedan HKK... Ah, HKK suger men men... En timmes "lunchrast"(vi hade ju redan ätit lunch (; ) var det gympa. På gympan simmade vi... AHAHA! Det har jätteroligt :D Eller ah, själva simningen var inte särskilt roligt medan klasskamraterna var desto roligare. Vi var bara åtta stycken :) Ännu mer chill! Våran konstsimning ägde fett ;) Sedan slapp man franskan för att alla andra i min grupp deltagit i Luciatåget och då varit en timme tidigare på morgonen. Min lärare tyckte att jag också skulle få gå hem ;) Niceigt. Pappa hämtade vid två, sedan har jag ridit, ätit och nu sitter jag här :]

Gris-ägarna
Postat av: ida

Jag håller med vårt konstsim var lätt det snyggaste någonsin!

2011-12-13 @ 19:52:26
URL: http://meandtherest.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0