> Izzanh -

Bara för att jag är som jag är.

Jag har
Borstat en häst (x)
Ridit i tre gångarter (x)
Hoppat en bana på 1 m (x)
Ridit ut ensam (x)
Tolkat efter häst ( )
Ridit western (x)
Ramlat av mer än 10 ggr (x)
Ramlat av och skadat mig illa (x)
Ramlat av på ett hinder (x)
Ridit islandshäst (x)
Töltat (x)
Ridit kadrilj (x)
Kört en häst ( )
Kört en riktig travhäst på travbana ( )
Longerat en häst (x)
Voltige (x)
Blivit sparkad (x)
Blivit trampad (x)
Ridit tre gånger på en dag (x)
Varit på ridläger (x)
Simmat/badat med en häst (x)
Ridit barbacka (x)
Ridit ut mitt i natten (/) (typ klockan tio ;p)
Ridit 2 på samma häst (x)
Hoppat en terrängbana ( )

Tävlande
Tävlat Dressyr (x)
Tävlat Hoppning (x)
Tävlat Distans ( )
Tävlat Fälttävlan ( )
Tävlat lokalt eller högre ( )
Hoppat clearround (x)
Tävlat klubbtävling (x)
Tävlat western ( )

Jag äger
Ridbyxor (x)
Ridhjälm (x)
Chaps ( )
Ridstövlar (x)
Jodpurhs ( )
Ridspö (x)
Sporrar (x)
Ridhanskar (x)
Ridstrumpor (x)
Skyddsväst (x)
Egen häst/ponny (xx)
Medryttare ( )
Hoppsadel ( )
Dressyrsadel ( )
Allroundsadel (xx)
Westernsadel ( )
Armésadel ( )
Träns (x)
Minst 6 täcken (x)
Benskydd (x)
Schabrak (x)

Nämn en/flera hästar som du har(du behöver inte säga alla)
Ridit på: Em... Bumble!
Ridit Barbacka på: Kappi & Shakie
Ridit ut på: Madicken (:
Ramlat av: Greta...
Hoppat: Shandy! <3
Tävlat dressyr: Kappi
Tävlat hoppning: Rebus<3
Kört: -
Longerat: Rotella


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0