> Izzanh -

Ridning Shakkan

Idag red jag alltså Shakkan. Hon gick väl sådär. Jag red dressyr nere i Stockö med Linnea. Efteråt red vi ut en liten tur. Jag körde igenom lite moment från LC:2 + hela programmet. Vi måste öva vidare på ökade traven. Jag gjorde det lite i slutet och då gick det faktiskt bättre! :) Men det kan gå ännu bättre! Annars var det väl ingenting mer speciell... Kanske rakriktningen i början och slutet ;) Annars tyckte jag att hon var duktig. Hon är ju som sagt väldigt duktig att fatta galopp. Nästa gång jag gör denna "övningen" ska jag rida med bett. Idag hade jag hack. Jag ska också jobba vidare med hand- och armställning.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0