> Izzanh -

Ridning 5 augusti Shakkan

Då har jag ridit Shakkan igen då. Red barbacka, dressyr i paddocken. Hon jobbade på bra. Cirka 40 minuter. Jobbade lite serpentiner i trav - tre och fem bågar. Därefter tog jag även några skutt över 50 cm xD Haha, blev bara tvungen :D Första gången jag hoppade barbacka med tjejan x)

Bra sak i passet: Eh, traven var ganska fin...? Tillslut xD Venne... Fick träningsvärk i magen xD (Jag gillar ju det så...)
Mindre bra sak i passet: Jao, får nog säga galoppen. Hon skenade ganska mycket... -.- Förta gången hon är lite pigg i alla fall ;D
Bild från förra gången jag red barbacka med Shakkan. Den togs några dagar innan ridlägret - alltså vecka 27.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0