> Izzanh -

Ridning 12 augusti

Idag har jag ridit Kappan. Det gick faktiskt jättebra! :) Stolt över min fina tjej <3 Värmde upp ganska länge. Ungefär 20-30 minuter faktiskt. Hon var ganska fin. Efter att ha travat igång lite gick faktiskt hon bra i skritten också :] Galoppen gick sådär. Vi har ändå utvecklats en hel del i den. Bättre form men den kan bli ännu bättre!

Efteråt red jag lite serpentiner. Höll på ganska länge, faktiskt. 10-15 minuter. I slutet var hon verkligen jättefin! :] Jag börjar förstå det här med samlad form. Man känner verkligen hur hästen arbetar och inte bara springer iväg. För pigg var det inget tvivel om att hon var ;)

Som avslutning red jag lite hög och låg form. Tycker att hon låg i bra form hela passet. Lite väl låg emellanåt men hon har kanske inte de bästa ryggmusklerna. Inte ännu i alla fall ;) Seriöst, måste ta upp klättringen igen! En gång i veckan borde jag ju klara av!
Bilden är ifrån April 2011.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0