> Izzanh -

Kappriding 9 augusti

Red ut med Linnea. Riktig kul faktiskt :) Var inte så himla sugen på en uteritt men den tanken försvann snabbt (; Våra uteritter är alltid roligast ;D
Vi red Barsö. Vanligtvis brukar den ta ungefär en timme men idag tog den bara 40 minuter :D Kan bero på att vi galopeprade en hel del ;D Haha, det blir även mycket galopp på våra uteritter. Kappan blev som vanligt stark efter några galopper. Jag släppte även iväg henne så att hon bara fick springa fritt - DET GILLAR HON VERKLIGEN! Linnea och jag tävlade som vanligt lite XD Orkar inte berätta det nu, får bli imon :) Måste skriva lite i min berättelse och ett inlägg innan det blir sängen för mig :) Tjao!
<3
Min älskling för alltid <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0