> Izzanh -

Ridning! <3

Hallouu!
Idag har jag hälsat på i himmelriket xD Och i helvetet... Nej, men det kändes lite så :3 Jag var ju och rpovred två hästar som vi kanske ska ha på foder. Bumble behöver ju sällskap ;)

Den första heter Babyliss och var väldigt seg samt tjurig. den hade inte blivit riden på typ... länge xD Eller jo, det var någon granntjej som red den men tydligen inte så bra :3 Han själv var väll lite... udda ;33 han skötte inte hästen så bra, den stod själv också -.- Men hon var väldigt fiin (L) Bild(er):

:)

:)

Film när jag red henne blev sämst, så den får ni inte se xD

Den andra kallas för Kappie och var helt underbar! :D Väldigt välriden samt skolad. Som yngre hade den blivit tävlad, jag är helt fast i henne. Hon gillar alltså att hoppa, och det märktes. Den maxade C - ponnyn blev helt till sig efter att vi hade hoppat lite xD Dock blev hon trött ganska fort :3 Men det blir nog den hästen xD

Jag tog ingen bild på henne men länk finns till tre filmer (:

http://izzanh.zoomin.se/P3067206

http://izzanh.zoomin.se/P3067215

http://izzanh.zoomin.se/P3067271

Imorgon ska jag rida Bumble tidigt tro jag :3 Blir nog en litet uteritt som inte är i skogen eftersom det är älgjack *suck*. Vill rida ut riktigt! Sedan kanske det blir städning i stallet ifall jag orkar xD Inte säkert ;33 Annars får jag väll plugga till matteprovet på tisdag! Som om det skulle hända!

Hej svejs, bananfejs 8D


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0