> Izzanh -

Töörsdag ^^

Hejsan hoppsan där hemma ^.^ Inatt hade det snöat ganska regält, så det var mycket snö ute i morsé och hela dagen! Det var jobbigt i skolan när vi skulle gå till matsalen ;o Det ligger en bit bort ...

Idag red jag ut med Kappi, bara för att jag blev så sugen (AAAA) (: Hon var fin och så ^^ Väldigt pigg och ville gärna sticka på lite extra i galoppen när jag släppte efter lite ;] Fina tjeja <3

Bumble skulle egentligen ha vilat idag, men jag longerade henne eftersom jag ska till stan en snabbis efter skolan imon, så då blir det så mörkt annars :'3 Bumsan var duktig och fin. Har inte longerat henne på ett tag, men det var skojigt!! :) Dock så ramlade hon en gång... :3 Det var lite läskigt ;3 Som tur var gick det bra [x Hoppas bara att hon är lika bra imorgon!

Efter det fick Bumble mat, Kappi hade redan fått ;) Fatta att hon var hungrig O.o

I morgon ska jag rida Kappi på morgonen eftersom vi har sovmorgon. Jag tänkte göra ett hårt dressyr pass ;> Blir roligt =}

Höres imon då ;P

Bild från i somras ^^ <3

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0