> Izzanh -

Sent inlägg

Nu kommer det vanliga inlägget för dagen :) Måste först bara berätta att vi fick chops, salta pinnar, choklad och cola på HKK:n :D Hehe ...

Som jag skrev tidigare blev det alltså Bumble som fick gå idag (: Jag red ut precis som jag också skrev och tränade lite NH också. Vi var ute och sprang lite också, fast det var typ Bumble som sprand med mig xD Haha. Hon är ju mycket snabbare, så då måste man öka hela tiden, och sedan när man väl gjort det blir det liksom som om hon får ett tecken på att öka, så då måste ju även ja öka... så, hehe :P Man blev lite anfådd !! :D Jag älskar gumman <3 ;* Jag tog även lite bilder innan och efter, här kommer två som en liten kvällspresent ;]

<3

<3

Hej svejs bananfejs. Nu ska jag fortsätta plugga franska.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0