> Izzanh -

Morron ^^

Hellouu :) Nu sitter jag här i skolan och börjar snart HKK:n. Har inte haft det på typ... en månad eftersom jag haft slöjd :3 Idag är inte v'dret finast, så det blir uteritt, en runda vi i byn kallar för dalåkra och sedan en liten extra unda eftersom den inte är så lång. Då blir det lite NH träning, som hon ska lyssna när jag stannar och går. Alltså lite mer upprepningar från tidigare träningar ;] Sedan kanske vi övar lite tricks också ... ;33 Får se ^^ Nu på kvällen är det ju så mörkt så man vill ju hem så fort som möjligt för att man inte kan se någonting xS Igår var det lite svårt att rida i snön eftersom det blåste in i ögonen. Ännu har det inte snöat idag i alla fall, men det var lite regndroppar när jag gick från bilen till skolan i morsé vid typ... åtta ): Ahja, men ha det gött så kanske ni hör mer från mig ikväll !! :) Jag bjusar på en bild i repris på finaste Bumsan <333

<3

Hej svejs, bananfejs :P

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0