> Izzanh -

Måndag igen ...

Jag gillade inte måndagar förrut, men det kanske ändrar sig xD Vi har gympa sista lektionen och ifall vi slutar tio minuter tidiga som vi gjorde idag kommer jag med den tidigare bussen hem som går vid 15 (: Jippi! Jag han det nämligen idag, men det var på håret ;]

Idag red jag Bumsan, tränade dressyr. Mycket voltarbete och sedan fick hon även träna sig själv lite xD Haha. Hon är för söt <3

Bumble börjar bli allt mer mjukare nu och söka sig neråt :) Så glad man blir !! 

Imorgon blir det ledigt för Bumble och istället ska Kappi få jobba xP Om det är uppehåll blir det dressyr och ganske något skutt :) Annars uteritt en rund som jag verkligen längtar efter att få rida ;D

Hej svejs bananfejs

<3 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0