> Izzanh -

Lite allt möjligt ;o

Hej :)
Idag är det måndag igen, vilket betyder skola, läxor, hästar och ridning. Dock så red jag inte idag på grund av vädret. Jag tränade lite NH med Bumble (: Har inte gjort det på ett tag, men hon var jätteduktig!! Verkligen! Sedan avslutade vi med en skrittrunda på cirka 20 minuter. Även lite trav och en kort galopp med ;]

Idag var hon just så duktig för att tidigare har det inte funkat så bra med att få henne att trava när man själv springer på stället bredvid, och galopp var inte änns att räkna med! Idag visste jag precis VAR jag kunde få henne att komma fram i galopp. Älsklingen är finast :) <3

R
yggningar, framdelsvädningar m.m funkade jättebra! Var lite problem i början, men det gäller bara att fånga hennes uppmärksamhet ;P Fina gosunge ;D

S
om ni förstår blev det mycket godis och lite kel också (:

J
ag måste bara lägga in här också att Fångad är BÄST! Om du inte har sätt serien är det hög tid att du gör det! Den går att se på svtplay (: Dock inte avsnitten från i somras ): Lite synd tycker jag... Nu har ju Natascha blivit "kidnappad" också :3 Säger inget mer ! :D Du får checka in avsnitten om du vill veta mer ;)

M
åste bara också skryta lite :D 17 skoldagar kvar tills lovet! Så skönt det ska bli! Jag ska rida jättemycket, kanske kan jag få ut någon/några kompisar från stallet jag red på innan :) Sedan ska det också komma MYCKET snö så att man kan tolka efter hästarna :D Nu tycks det bara vilja regna hela tiden... Några dagar innan nyår ska man åka med båten till Åland också xD Ska bli kul! Några kompisar ska också med.

P
å onsdag är vi lediga - studiedag. Då ska jag och pappa åka och köpa spån och så ska jag också försöka hinna med att rida Bumsan. Kanske Kappi också!? :3 Får se! Nästa vecka går man fem dagar, veckan efter det är det prao ons-fre och sedan går man fem dagar veckan efter. Sedan är det vecka 51 och då går jag mån och tisdag. Egentligen ska vi gå onsdag också, men vi ska ha avslutning på tisdagen, så då blir vi lediga onsdagen :D Skojigt!

N
u kommer en bild ;D

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0