> Izzanh -

Kappi

Jag glömde berätta att jag ramlade av igår ;o På Bumble - fast jag landade på fötterna som tur var ;) Vi skulle gå tillbaka till stallet, fast först skulle jag skritta av henne en runda utanför paddocken. Då blev hon lite ivrig och började gå så jag tappade balansen när jag var påväg upp ;P Kanske inte direkt en avtrillning, men det tycker jag ;]

Idag red jag ju Kappi, tränade dressyr. Hon var jättefin :) <3 Lite pigg bara :D Haha. man kan verkligen inte tro att hon är 20 år...
Jag tränade på skänkelvikningar i skritt och trav. Testade också i galopp, mest för att se om hon kunde. Det gick... sådär :3 Hon förstod inte riktigt, men vi får öva vidare på komunikationen.

Vi hoppade också över ett hinder som stod där. Var bara på 50 cm (: Tränade också förvändgalopp, men eftersom hon var så duktig på det så behövdes det inte så mycket träning ;) Jag red i sisådär en timme ungefär med några extra minuters avskrittning ^^

Imorgon blir det uteritt med Bumsan (: Vet inte riktigt vad jag ska ta för runda ännu... får se imon (=

Hej svejs bananfejs

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0