> Izzanh -

Inläggsdags!! :D

Hejsan. Blev lite sent ikväll, har nyss tittat på Cirkus Möller :) Idag blev det nästan som jag hade planerat. Red ut med Kappi i morsé och tränade MB, galoppbommar. Egentligen var det meningen att jag skulle göra det med Bumble på eftermiddagen också, men det regnade så, så det fick bli en uteritt istället!! (: Hon var väldigt pigg i traven och galoppen. Skritten var ganska... vanligt :3 I slutet blev hon dock också vääääldigt tittig ;3 Men jag älskar min tjej ändå <3 x] Imorgon ska jag kanske hoppa, kanske MB med Bumsan, eller också ska jag rida ut med mamma. Det blir nog ridning med mamma på söndag då hon även fyller år :) Jag vet inte vad hon ska få, det fixar pappa ;] Vet i alla fall att hon ska få blommor för dem var jag med och köpte idag eftersom skolan ^^ (:

Vi hörs imon ^.^

<3 Bumble när hon inte får godis xD Haha

Hej svejs bananfejs

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0