> Izzanh -

^^

Nu är jag hemma xD Jag kom hem vid ungefär... halv åtta och då var det bara att dra direkt ut till stallet, mocka och ta in pollarna x) Båda var jättefina att rida idag, men Kappi var nog ändå bäst ;) Fast hun fick jobba mer, Bumble behövde bara skritta ^.^ Imorgon ska jag till Ullared xD Glaaaad!! Det ska bli jätteroligt!! Jag kanske ska köpa booths eller också fleecelindor :3 Får se... Vill egentligen ha nya ridbyxor också ;33 Det är typ en tradition ;) Ahja, men snart ska jag lägga mig för jag är jättetrött *gäsp, gäsp* ... så nu kommer lite bilder från dagen (:

<3

Haha, Kappi "rymde" till sadelkammaren xD Fast sedan rymde hon ut också... Som tur är fungerar alltid godis!!! ;D

<3

<3

<3

Hej svejs, bananfejs :3

Gris-ägarna
Postat av: Street Art

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-07 @ 21:19:16
URL: http://street-art.blogimagine.com

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0