> Izzanh -

En "vanlig" dag

Idag var jag hemma från skolan pga att jag inte mådde bra ): Jag har typ tittat på film och sovit. Det var gött ^^ I morgon är vi lediga :D Jippi! Då ska jag försöka komma upp i hyfsat bra tid och rida båda pollarna. Sedan ska pappa och jag iväg till sågverket och köpa spån. Sedan ska vi förhoppningsvis åka till City Cross och köpa regntäcke till Kappi (: Det behövs verkligen eftersom det typ ska bli över tio minusgrader!! ;O Brrh!!

Längtar tills fredag då jag förhoppningsvis ska få min nya mobil :D <3

Idag har pollarna vilat, men här kommer en bild från i somras ;D

<3

Gris-ägarna
Postat av: Hermannmarlene

Very impressed!

2011-02-09 @ 11:24:45
URL: http://hermannmarlene.blogbow.com

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0