> Izzanh -

:D

Nu är det klart!! Jag ska vara med på tävlingen på söndag! Ska bli jätteroligt, men jag kommer säkert vara sjukt nervös! Första tävlingen med Kappi ju ;) Längtar asmycket! Vi ska tävla 50 cm :D Haha, jag vet - ganska långt, men ville vara med i den dels för att det är clear round och dels för att det är typ maskeradhoppning :D Skojigt!!

Jag kommer inte begära så mycket. Kommer vara jättestolt om vi kommer runt banan! Jag har ju inte änns hoppat banan med henne :O Vi är inte så jättebra förbereda, men jag tycker att hon lyssnar bra när jag tar förhållningar i alla fall (:

Vi ska klä ut oss till tomtar 8D Thihi. Hon ska typ få ha vågig man och svans och en röd rosett i svansen :D Snyggt va!? ;)

Idag görde jag lite dressyr med henne och tog även något skutt, bara för att känna ;> Det gick ganska bra... :3 I slutet var hon ganska jobbig... -.-

Hur som helst, nu måste jag plugga lite till :( Hatar läxor! Sedan ska jag söööwa!! :) <33


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0