> Izzanh -

Bumble-ridning

Idag red jag alltså ut med Bumble. Det var ganska halt i början, men när hon fick kläm på det fungerade det bättre (: Vi red en rund på cirka en timme. Det blev ganska mycket galopp eftersom att jag vet att hon älskar det ;D Halt var det bara på asfalten och inte där inne i skogen som vi red mest. Så man fick passa på ;)

Hon var jättefin! Pigg och glad och så (: <3 

Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir för något. Ska antagligen rida Kappi ellet köra NH med henne. Vi får se vad det blir för väder ;] Bumsan är i alla fall ledig imon !! (:

N
ähä, nu måste jag plugga ): Har ett prov imorgon och några läxor och sedan ett prov på fredag *suck* Mycket nu!! =/

J
ag bjuder på en snöig bild från ridningen med Bumble idag ;>

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0