> Izzanh -

En glad Izzanh

Yes box, imon är jag ledig 8D Wiie! Först ska jag ta sovmorgon, sedan ska jag rida pollarna och sedan packat typ... eftersom jag ska med pappa i morgon kväll ;) (A) Asgött!!

Idag red jag Kappi, och ni får tro att hon var överpigg :D Tränade MB(se övning under).
T.ex. är brunt början, ljuslila därefter, mörklila och sist grön. En bra sak med övningen är att man kan göra den om och om igen, upprepningsövning. Man kan också göra den i det andra varvet. Bommen mellan det lila och gröna sträcket är en upphöjd bom. Jag hade ett kryss på 30 cm när jag tränade idag.


Övning

J
ag tränade på att hon skulle lyssna, vilket var väldigt bra eftersom att hon hade så mycket energi över. Hindret som jag la in mitt i gjorde henne bara ännu piggare ;] I traven red jag utan stigbyglar och red lätt emellanåt. Det kan jag verkligen rekommender att göra oftare! Jag har alltid tyckt att sitsträning är skojigt(fråga inte varför :D). Jag bara... gör det ;D Bra svar va!?

Nu måste jag duscha, mamma tjatar hela tiden. Imorgon blir det förhoppningsvis bra uppdatering! :)

Bye and god night.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0