> Izzanh -

Tillbaks :)

Nu är jag tillbaka x] Filmen slutade lyckligt ^^ Jippi!

Bumble - NH - som sagt. Hon var verkligen jättefin! Det märks verkligen skillnad sedan första gången jag gjorde det med henne.

Kappi tänkte jag först bara rida lite kortare tid i paddocken i enkel dressyr. Men det var ju så roligt, så det blev lite hoppning också (: Vi värmde upp på volten och sedan lite skänkelvikning i både skritt och trav. Gumman är så fin <3

Blä för att klockan är mycket. Måste sova så jag orkar med morgondagen då man ska pynta stallet(verkligen ett måste, 10 dagar kvar till jul!). Hehe, jag är lite seg av mig (A)

Jag laddade hem Photoshop och satt och redigare några bilder :) Vad tycker du?

<3
<3

Good night!


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0