> Izzanh -

Ridning + kommentar

Inatt kom jag hem vid typ halv två eftersom jag har varit i Finland, så jag sov väääldigt länge :D Efter det red jag först Bumble, tränade dressyr. Jag mest red runt lite och försökte få henne i fin form. Det lyckades jag med väldigt bra!:D Jag blev verkligen glad! Hon har lite problem med att gå bra i traven, men ibland så går det jättebra ;D<333 Det har hon inte gjort sedan i somras, så att jag blev verkligen glad :D

K
appi hoppade jag barbacka med. Travade först över några bommar på en stor volt, fattade galopp, galopperade över några bommar och hoppade sedan ett plank. Kappi var aspigg och tyckte verkligen att det var roligt att hoppa :D Efter det skulle mamma, pappa och lillebror ut och åka skidor, så då följde jag med på Kappi :)

Ikväll ska jag till min kusin som bara bor cirka 500 meter bort. Det ska bli roligt, så nu måste jag duscha.

Just det, jag fick en kommentar också. Anledningen till att jag har täcke är att i hagen står ju hästarna stilla(mina i alla fall) och då blir det ju mycket kallare än när man är ute och rider på dem ;)

Hoppas du blev nöjd med ditt svar!

Ha nu en bra kväll och ett gott nytt år!! :D

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0