> Izzanh -

Lördag

Heey. Idag har det varit väldigt fullpackat :3 Först red jag Bumble, hoppade, hon var sjukt duktig!! :D <3 Hoppade en liten bana, max 70. Testade också broddarna :)

Sen så åkte jag in till stan, köpte b.la. två täcken, två luvor, godis m.m (: <3

Efter, när jag kom hem, så red jag Kappi. Lite dressyr, testade mest så att hon lyssnade bra och sådär. Mycket övergångar.

Sist hämtade vi transporten som vi lånat av grannen. Vi prövade att lasta Kappi. Första gången gick det nästan, sen så gick det inte alls ... ;3 Då fick vi ta in Bumble först - hon var såååååååhääääääääär fin!!!
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Tillslut gick det bra med Kappi också :)

Imorgon ska jag ju tävla, så jag måste söwa nu =] Godnatt!

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0