> Izzanh -

KR

Tschuddeluu! Idag red jag Kappi och tränade markarbete, samma som jag tränade med Bumble igrå. Samtidigt lät jag filmkameran filma, så att jag sedan kunde göra filmerna till bild :) Så nu kommer några av mina fantastiska(not) bilder :D

<3

<3<3

<3

<3

<3

<3

<3<3

<3

<3

<3

Som ni kanske ser red jag inte riktigt med pessoa-bett idag. Alltså jag hade tygeln placerad i den stora ringen så att den gav inte den inverkan som den annars gör. Det gick bra och jag märkte ingen större skillnad o; Typ bara att hon inte drar upp huvudet ibland, men det är sällan hon gör det.

Hur som helst kanske ni ser den nya outfiten? (: Svarta benlindor, svart schabrak och svart huva - söt va hon allt!! Allting var typ svart utom mig jacka som var blå. Haha, lite fail xD Men ajha, jag hade ingen svart(inte för att jag letade) xD Hehe.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0