> Izzanh -

Blandaty

Hinner inte skriva så mycket. Jag har haft ganska fullt upp idag. När jag kom hem från stan avr väl klockan fyra och då tittade man på ishockey och sedan både handboll och ishockey. Tråkigt att Sverige förlorade i båda ): Fast de inledde bra i båda matcherna!

Bumble red jag ut med lite kort nu vid typ... sju någonting. Det var faktiskt ganska ljust ändå :) Det märks att snön lyser upp! Och såkalrt fanns den älskade månen med och lyste upp<3 Månen är verkligen snäll!

Nu måste jag sova så jag orkar med den lååånga morgondagen. En dag till efter det och sedan är det jullov :D Längtar!!

Hälsningar från världens bästa Ida Izzanh Enström-Markström-Berg-Villa-Bajrami-Forsberg-Omark<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0