> Izzanh -

Såhär i semestertider

Du heter: Rebusälskare1

Smeknamn: Izzanh(K)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen

Beroende av: Godis, socker och adrenalin

Vad tror folk om dig? Lat, otrevlig och oambitös

Stämmer det? Lite otrevlig ibland kanske, med mening då

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder, standard

Hur imponerar man på dig? Man är spanjor hahaha. Och otrevlig #DenSomVetVet

Brukar du skratta för dig själv? jao

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? vill du hänga med och spela tennis eller gå en runda?

Har du haft sex idag: nej haha

Hur svarar du i mobilen: ja? eller vad vill du?

Vem ringde du senast? ojoj nån av mina föräldrar kanske

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kmr väl inte jag ihåg

Antal timmar sömn inatt: 8 typ

Sov du ensam: beror på om man menar i sängen eller i rummet

Brukar du komma i tid: olika

Hur känner du dig nu: snurrig

Vanligaste färg på dina kläder: svarta, blå

Vad tycker du om fötter: gott. nej, vad fan tror du

Vad saknar du: vm 2010 <3 vm över lag macheranos tackling <333 just nu sverige hahah #HöstloviTurkiet

Hade du en bra kväll igår: Ja, köpte ju fotbollströjor <3

Favorit dryck på morgonen: juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: tio

Är du blyg? nej

Sysslar du med någon idrott: ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, inte kärlek

Har du spytt offentligt: nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: spela hockey och tacklas som fan

Är du nöjd med ditt liv: vi får väl se

Är du bortskämd: lite ;)

Vad gör du i morgon: marknad haha letar alveströja i 100 år för ingen har de... #HansCrossarSuger

Vad är det värsta du vet? kött, övergivna djur

Har du bra vänner och äkta vänskap: jadå

Vad är det finaste du fått? jvm biljetter :') och mina hestisar

En speciell dag du minns: jvm <333

Du samlar på: fotbollströjor tydligen hahah

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer inte till någon, jag gillar nt att berätta för folk när jag är det

När grät du senast? någon vecka sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: bli pandafadder, sett el clasico med esan live, pluggat i göteborg

Vill du gifta dig: nej, torres är alltid undantag

Vill du ha barn: verkligen inte. spyr på denna frågan. oj, då har jag spytt offentligt

Är du musikalisk? jag kan spela gitarr och piano

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten, powerade

Bor dina föräldrar tillsammans? ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej

Biter du på naglarna: nej


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0