> Izzanh -

Var lite osäker, men okej, jag lägger listan här.

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?
Het

Tre saker du ska göra idag:
Sova
Kolla på Are you the one
Hämta min katt

Det tråkigaste som hänt i år?
Vi förlorade JVM-finalen...

Det bästa som hänt i år?
Jag såg JVM live!! :D kommer aldrig glömma det <3 var typ 5 meter ifrån världens finaste forsberg <333

Tre senaste sms:
"Jag hade velat se el clasico någon gång i mitt liv... Helst den kommande då laget faktiskt är Typ fulländat..." Av Enis
"Hahaha, då är det allvar ;)" Av Becka
"Haha LOL :D" Av Lovisa

Nuvarande besatthet:
Träning. Jävligt mycket träning.

Mest romantiska som hänt på senaste:
Oj... Jag sa att Roberto är het ;)

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha:
Slaktare

Tre saker i din bokhylla:
Har ingen bokhylla? Men har dock en hylla så tar den (:
Bilder på Rebusen, nagellack och kläder.

Något du inte gillar hos andra:
NÄR FOLK SKRIVER DÅ ISTÄLLER FÖR NÄR HELA TIDEN

En dålig sida hos dig själv:
Bli nervös vid redovisningar

En maträtt du är sugen på prick nu:
Pommes... Bra "maträtt"

Helgplaner?
EL CLASICO MOTHERFUCKERRRRR
och massa plugg...


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0