> Izzanh -

Blä

1. Vad heter du? Ida
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? På landet
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Gröna 
6. Hur lång är du? 165 cm
7. Kanye West eller Jay Z? Jay Z med Justin Timberlake <3
8. Vad väljer du, godis eller chips? Chips
9. Cola eller fanta? Om jag måste, cola. Tycker inte om något
10. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Använt datorn mer
11. Vad har du för mobil? Iphone 4 
12. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Köpa en dator, åkt med min kompis och kollat på El Clasico och sedan satt in resten på konton
13. Favoritfärg? Jag vet inte

14. Bok? -

15. Serie? Gossip Girl
16. Vad gillar du mest med dig själv? Om jag har planerat att göra någonting, som träna, gör jag det.
17. Vad gillar du minst med dig själv? Sockerberoende
18. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan! Kappi & Zingo
19. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
20. Vad är det bästa som hänt dig? När jag fick Kappi <3 JVM 2014 i Malmö <3
21. Har du några tatueringar? Ska skaffa!
22. Vem är mest lik dig? Min häst
23. Har du någon förebild? Puyol <3
24. Vad är det värsta du vet? Madridistas
25. Vad är det bästa du vet? Cules <3
26. Tränar du? Ja. Rider normalt 10-12 ggr/vecka & tränar kondition&stryka 6 ggr/vecka


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0