> Izzanh -

Ridit Kappan

Så, nu har jag ridit Kappan. Bussen går vid halv så nu ska jag bara chilla lite :) (Och knyta conversen ;D) Ridningen gick i alla fall bra. Mycket bra faktiskt! Bättre än vad jag förväntat mig och bättre än på länge. Jag red med sporrarna också. Måste ju testa lite vilket som känns bäst ;) Men hon tjurade i alla fall lite när sporrarna trycktes för hårt - och det är ju bra att hon säger ifrån!

Jag började med att trava fram med många volter och någon serpentin. Efter uppvärmningen red jag volter i varje hörn för att få henne mer mjuk och lösgörande. Det funkade bra men hon behöver jobba vidare med volter i vänster varv.

Jag red också lite slalom i slutet. Det gick bättre och bättre för varje gång. :) Kul var det också!

Även drog jag in några öppna/slutna och halter från skritt (;

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0