> Izzanh -

Dag 20

Mitt mål mer ridningen.

Mål med ridningen hos många jag känner inefattar t.ex. " Jag ska tävla LC i hoppning" eller "Jag ska rida över 60% i LC". Jag har inte sådana mål med ridningen. Jag har mål med Shakkan och jag har mål med Kappan, men det är inte samma sak som mina mål med ridningen.

Mitt mål, ditt jag vill nå i min framtid, är att kunna rida en häst i det fria. Alltså jag vill kunna rida och stryka med endast vikt- och rösthjälper, utan utrustningen. Det skulle vara jättecoolt! Jag är mycket insatt i NH-tänk(frihetsdressyr typ), mer än ni anar. Dock brukar jag inte träna det särskilt mycket. Kanske är det värt att hoppa över något dressyrpass i veckan för att träna på detta och så småningom uppnå detta mål?

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0