> Izzanh -

RIDNING!

Idag red man nere i Stockö på Kappibus. Busig var hon allt... Hann med den tidigare bussen hem - första gången någonsin som jag gillar min franska lärare(förutom när hon gav mig VG på en uppgift jag typ lagt ner en minut på...) - och han därför rida lite tidigare. Men det var ändå mörkt ;( Ah, Kappi var som sagt tokig. Älskar man galopp så gör man. Jävligt stel var hon också vet inte varför hon har blivit så :( Hm... Det blev alltså mycket lösgörande träning - tempoväxlingar i skritt, volter och haltjobb. Här är en väldigt bra övning som brukar få Kappi satt släppa lite:
De röda prickarna är halt-ställen. Man kan öka svårighetsgrad i övningen genom att gå upp i en högre gångart. Bra och nyttig övning, rekommederas verkligen!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0