> Izzanh -

Bumble<3

Jag älskar min lilla loppa när hon är så fin som hon var idag :)<3

Vi tränade på dressyr och MB. Red på en volt i trav, fattade galopp och galopperade över några bommar, sedan en volt i trav igen och så började allt om. Bumble var jätteduktig!!<3 Hon tyckte att det var roligt, men också jobbigt! Jag fick till och med svampa av henne efteråt för att hon var så svettig :D Haha, gullponny <3 Bumble har aldrig gått så fint som hon gjorde med mig idag. Jag älskar dig, tjejen ;* <333333

Tänkte att ni kanske ville veta lite om Bumble också :D

10 saker du kanske inte visste om Bumble:
~ Hon är jättesöt i blått :D
~ Hon är en korsning mellan new forest 25%, arab 25% och engelsk fullblod 50%
~ Hennes far kommer från USA
~ Hon ÄLSKAR verkligen att hoppa och att galoppera(särskilt fort)
~ När jag lämnar tillbaka henne kanske hon ska börja gå på ridskola )=
~ Hon är väldigt tjurig
~ I våras när jag var och provred henne var hon mätt till 1.45 cm året innan. Jag måtte henne med broddar + skor för några veckor sedan och då var hon 1.50. Haha, snacka om att hon har växt alltså :D
~ Hon ÄLSKAR krafft, typ hennes favostund på dagen när hon får det :D
~ Bumble blir 6 år i maj
~ Jag har ingen aning om hur högt hon har hoppat, men med mig har hon hoppat 1 m :D

<3




Gris-ägarna
Postat av: Amanda

varför byta ut henne mot en annan häst? varför vill du ej ha henne kvar? :O

2011-01-11 @ 18:32:45

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0