> Izzanh -

Kommentarer

Bea om Bumble:
Hej!
Jag har läst tillbaka på lite äldre inägg och då har du skrivit att du ångrar att du förstörde Bumle i sommras vad var det du då och hur gick det så snett? :O :/

Svar: :O Har jag skrivit det? Tydligen har jag skrivit massa saker jag inte änns vet om xD Hur som helst har jag väl förstört henne lite i början eftersom att jag inte var så duktig, men resten är hemligt ;) Men vi börjar i alla fall hitta tillbaka till den gamla, bättre Bumble igen !! :D

matilda om Yes we can:
Vad ger du dina hästar för mat, för utom grundfodter (dvs.hö,höselage,enselage) får de havre, betfor m.m ....

Svar: De får hö och krafft morgon, middag, kväll :) Krafft är ju bra eftersom att allting finns där i ;>

Hanna P om Melodifestivalen:
Japp, det skulle det!!! Eller röda skor... :P

Svar: Ja, fast vita skor är såååå mycket snyggare ;D

Sanna om Bloggar:
Vad blev det för ridning idag då? :D
JAg har även en fråga:
Vad har du för transport när du åker ut på tävlingar och träningar och sånt?
Kram Sanna

Svar: Det första vet du ju redan ;) Och det andra kan jag inte riktigt svara på. Innan lånade vi grannens men nu har vi skaffat en egen :) Jag tror att det var typ tranesläp. Den är vit med en stor grön rand (:

<3


Gris-ägarna
Postat av: Sanna

ojj det var en fin, var den dyr lr har ni köpt den? du verkar ju typ vara en miljonär :P

2011-02-22 @ 15:35:02

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0