> Izzanh -

Sörbys Kaprifol, vart ska jag börja?
Du är världens mest speciella och underbara häst.
Du är förmodligen världens piggaste och livfulla 21-åring.
Ju mer man rider dig, destp piggare blir du.
Om man galopperar fram dig blir du så het att det inte går att rida mer.
När vi rider ut blir du helt tokigt tittig när du är som piggast.
Du grymtar alltid när jag håller tillbaka dig i galoppen.
I avslutningstraven pinnar dina ben på som trumpinnar. Det finns det många som kan bekräfta.
Du älskar allting som har med motion att göra, särskilt galopp.
Ditt favoritställe att bli kliad är på rumpan. När man inte kliar dig tillräckligt bra tittar du bak på mig med stora ögon. När du tröttnar går du därifrån.
Du kommer allting när jag ropar, särskilt när du vet att det är uteritt på gång.
Du är alltid så lugn och cool.
När man ska fota dig kollar du alltid bort...
Om man kliar dig på mulen kliar du tillbaka, bara dubbelt så hårt.
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig.¨
Du och jag för evigt ♥

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0