> Izzanh -

Mycket ridning

Jag mådde inte så bra igår, så jag får berätta dubbelt idag istället ;3

Jag fick reda på att min förra sköthäst som jag hade i två år har blivit avlivad, därför har jag inte mått särskilt bra den senaste tiden.

Igår red jag bara Kappi, tränade MB. Det gick faktiskt ganska bra (: I morsé red jag ut med henne och tränade klättring :D Haha, då fick hon allt jobba! xD Hon tyckte det var ganska jobbigt, men nyttigt är det ! ;)

När jag kom hem snabbade jag mig ut och red Bumble - tränade MB samma övning som med Kappi igår [: Idag har det snöat jättemycket ;o Hon fick mycket klumpar under fötterna, vilket var väldigt jobbigt :3 Längtar till hovslagaren kommer!!

Imorgon ska jag rida kvickt på morgonen, sedan ska vi ha fest eftersom mamma och pappa fyllde år i veckan :) Grattis till dem! Då kommer alla som vill få testa Kappi :D Skojigt!!

Ha det bäst
Ni som älskar häst

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0