> Izzanh -

Söndag ...

Idag är det söndag vilket betyder att det är skola imon ... ): Men på onsdag har vi studiedag :D Längtar!

Idag red jag ut med mamma. Hon hade Bumsan och jag Kappi. Pollarna var jättesnälla :) Kappi var väääldigt pigg !! xD <3 Fina ponny. Efter ridningen blev det äpple och godis ;) Jag vill ha NYA ridbilder och filmer :3 Förhoppningsvis ska vi åka och köpa en ny mobil till mig på fredag. Då kanske jag kan övertyga kusinen/brorsan/mamma/pappa att fota och filma (: !!

Morgondagen ser osäker ut ... måste komma ihåg att kolla vädret! Kappi ska i alla fall få vila. Får se om jag rider Bumble eller om vi kanske tränar NH :) Har inte gjort det på ett tag.

Nähä. Nu har jag väl inget mer sådär intressant att berätta... Rolf-Göran slutade tydligen 10:a ^^ Väldigt intressant ;] Tittar på sportspegeln såklart [x

Nu kommer lite bilder, I guess.

Ha det gött - vegetarianer äter inte kött! Duktig jag är på att rimma ;) xD

<3

<3

<3 Lite knass :3 Tycker den är cool :D

<3

<3

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0