> Izzanh -

A good day

I morsé red jag Kappi, tränade dressyr. Hon var jättefin och så, men nu vill jag inte prata om det xD Jag vill skriva om MIN nya MOBIL istället !! :D <3



Nice, eller hur!? Tycker jag i alla fall ;] Den fanns i svart, rosa och silver. Tyckte den svarta var snyggast ;>

Snart är det Cirkus Möller, ska du titta? Jag ska det i alla fall (: Hoppas att Sean Banan hittar på något skojigt! :)

Imorgon ska jag iväg på fest typ hela dagen, så jag får rida på morgonen. Jag tror jag bara ska köra lite NH med båda. Bumble är inte så rolig att rida på längre ... ): Vi ska typ lämna tillbaka henne, men vi måste hitta en annan häst först ... -.-

Tja ... vad har mer hänt idag då? Min buss i morsé ver typ 40 minuter sen, så jag fick stå där ute och frysa ihjäl mig! Som tur var var även läraren sen, så jag missade inte någonting på lektionen [x

Hej svejs, bananfejs 8D

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0