> Izzanh -

BR

Bumbleridning!:D

Blev uteritt i skogen i mörkret ... ohh!! Läbbigt. Hon var duktig, aspigg och väldigt tittig!! Haha, gumman var väldigt rolig för det finns en bale på ett ställe med hösilage som är till djuren i skogen, och Bumble bara gick fram till den(hon tyckte den var lite läskig, så hon skulle såklart lukta på den). Och hon tänkte typ baha: "Vad är det här? Aha, mat!! " och så tog hon en tugga xD Haha<3

Hon var verkligen jättesöt i skritttäcket :D Gumsan. Det passade jättebra idag för jag satte det på ett annat sätt, så nu är jag glad :D

Nu kommer det bli en lite paus från bloggen och från datorn över huvudtaget :O Tråkigt... Anledningen är för att tidigt i morgon bitti åker jag till stockholm där jag sedan ska åka båt till Finland. I be back on nyårsafton :D Då kanske man kommer hem med några bilder också!? (A)

Nu får vi sova bäst, alla vi som älskar häst xD

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0