> Izzanh -

Yes we can

Bumble red jag dressyr med idag. Vissa stunder var hon världens jobbigaste och vissa världens finaste <3 Vi tränade dressyrprogrammet LB:1. Hon blev rädd för någonting i ena hörnet i början så då var det kört resten av tiden :P Men hon jobbade på bra ändå(L).

Kappi red jag ut en sväng med, lika pigg och livfulla som alltid :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Mamma och pappa kom hem ;/ Inte så roligt. Fast imon ska de iväg så då är man hemma själv igen :) Nu ska jag duscha och sedan pözza till sängs, det finns redan någon som ligger där, utsträckt över min kudde ;D Vem kan det vara tross? (:

Det går inte att ladda upp bilder just nu, så den får komma någon annan gång ;/

Gris-ägarna
Postat av: matilda

Vad ger du dina hästar för mat, för utom grundfodter (dvs.hö,höselage,enselage) får de havre, betfor m.m ....

2011-02-21 @ 10:45:40

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0