> Izzanh -

:3

Idag fick jag åka hem efter först lektionen som var ridning ;3 Kände mig inte så bra, mådde illa och sånt ^^ Nu ligger jag i min säng med skolans bärbara dator i knäet och tittar på när Zingo(min katt) gapar och lyssnar på ljud :D Haha. Jag får se ifall jag kan rida ikväll. Isåfall blir det dressyr med Kappi :) Jag vill såklart med det är inte säkert att jag får för mamma :3 Ahja, vi får se hur det blir ... Om jag blir bättre också ^.^ Neh, nu ska jag "sova" lite, men det kanske blir ett litet inlägg ikväll också (: Jag ska se på tre program, så vi får se om jag hinner x3 Nu kommer en bild på finaste Zingo <33 :)

<3

HEJ SVEJS BANANFEJS


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0