> Izzanh -

Dagen

Idag har jag varit med mamma och handlat kläder. Blev några nya tröjor ;) Det blev också sen ridning med Bumble och Kappi, men ridning blev det allt.

Med Kappi tränade jag dressyr på volt. Gumman var jättefin!<3 Jag ska verkligen anmäla mig till nästan klubbdressyr, längtar!! Det blir också isåfall den första gången jag tävlar i dressyr (:

Med Bumble red jag ut en liten sväng. Det var skojigt. Som vanligt var det läskigt vid fåren och där snön hade blåst upp. Haha, bara att ta nya tag!

Det blev en lyckat dag alltså med pizza till kvällsmat, mums. Imorgon kommer Ulrika - längtar. Då blir det broddar och sulor. Sedan ska mamma och jag till Börjes och köpa hästsaker :D Ska bli askul!<3

Vi hörs imon, trogna läsare.

<3

Gris-ägarna
Postat av: anonym

rider du kappis me pessoa och vf????

2010-12-27 @ 09:51:41

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0