> Izzanh -

Blandat

Har du någonsin sätt någon bättre serie än Fångad/Trapped/Cast Away? Nej, för det är inte möjligt. Ärligt, det är den bästa serien jag någonsin sätt. Fylld med spänning, dramatik, romantik och massa, massa annat. Om du inte ha sätt det borde du verkligen det! Fångad forever in my heart <3 Ryan <3 Natasha Forever!!

Haha, vilket bra inledning va ? ;) Var bara tvungen (A) Direkt när jag kom hem efter skolan var det bara att byta om och äta, sedan tittade jag på ... kan du gissa? :D Fångad såklart ;] Efter det blev det ridning - med Bumble (: Körde lite lätt dressyr, tränade öka och minska i alla gångarter på stora C-volten. Det är roligt att rida i det nya lyset xD

Jag har kommit på att jag verkligen gillar att rida i snön. Man har mycket kläder, hästarna har täcken, lyvor m.m och så är lampan tänd ;D Haha.

Nähä, nu måste jag nog plugga ... ): Prov imon! Jag har fått veta idag att jag blivit godkänd i alla ämnen! :D Bra va!? Eftersom jag går första terminen i åttan kommer första betyget nu till jul :3 Jag är faktiskt INTE nervös :O Tävla är mycket, mycket värre !!!!!!!!!!!!!!! Fast det är också mycket, mycket, mycket roligare! ;D

Hej svejs, bananfejs ^^

<3

Gris-ägarna
Postat av: anonym

Har u en egen paddock??? :DD

2010-12-07 @ 18:09:26

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0