> Izzanh -

8 december

Jag såg en gammal kommentar först nu :D haha, visst är jag duktig (A). Jag skulle med pappa till hans jobb. Han är lastbilschaufför och kör till Västerås ;) Jag var med honom på min prao ;] eh, och sedan undrade du tydligen också ifall jag hade vunnit många rosetter med Bumble och Kappi - svaret är NEJ! ;o Detta var första tävlingen med Kappi(och privathäst för den delen också). Bumble har jag aldrig tvälat med eftersom att hon är så tittigt :3 Dock har hon blivit tävlad med den förra som hade henne innan mig... Jag har vunnit typ... tio rosetter kanske!? :D Alla är med ridskolehästar utom en, förstås. Den jag fick med Kappi :D<3

Hoppas du blir nöjd med ditt svar! :D (om du änns ser det)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0